top of page
  • Instagram - Black Circle

Liebster Blog Award - díjat kaptam!

A blog első díja a Liebster Blog Award, amit blogtulajdonosok ajándékoznak egymásnak. Nagyon hálás vagyok Tündének, a Tintafolt bloggerének, hogy a KvSzünetnek ajándékozta a díjat! Próbálok ehhez továbbra is hű és érdekes maradni!

A Liebster Blog Award díjhoz tartoznak szabályok: 1. Köszönd meg a díjat, és a bejegyzés elején linkeld a jelölő blogoldalát! 2. Jelölj maximum 11 embert a díjra! 3. Válaszold meg a jelölőd által feltett 11 kérdést! 4. Írj magadról 11 érdekességet! 5. Tegyél fel te is 11 kérdést a jelöltjeid számára!

Tünde kéréseire itt olvashatjátok a válaszokat:

1. Mi jelenti számodra a boldogságot?

Rengeteg dolog, igazából mindennek nagyon tudok örülni és fontosnak tartom, hogy az élet apró örömeit is észrevegyük. Az igazi nagy boldogságot viszont az jelenti számomra, ha úgy érzem, hogy velem minden rendben, hogy egyensúlyban vagyok a világgal. Ha szeretem a munkám, ha szerető, ösztönző és támogató emberek vesznek körül, ha eleget tudok sportolni, ha maximálisan ki tudok kapcsolódni utazás, olvasás, írás közben. Ha sokat tudok a családommal lenni és aktív időt tudunk a párommal együtt tölteni. Ha minden rendben, akkor én boldog vagyok!

2. Milyen témájú blogokat szeretsz olvasni?

Sokféle téma érdekel, ez mindig attól függ, éppen mire van szükségem. Pár pozitív gondolatra, stílustippekre, egy halom fotóra, amire rá tudok csodálkozni... Ha megfelelő tartalma van a blognak és az adott bejegyzésnek, ha könnyen olvasható, jó minőségű kép van mellé csatolva, akkor azt én szívesen elolvasom.

3. Szerinted egy blog mennyire tükrözi az írója személyiségét?

Nagyon. Szerintem ha összeolvad a blog az íróval, akkor a legjobb. Ha az író maximálisan át tudja adni a lelkivilágát, a látásmódját, a stílusát, a személyiségét, akkor ő jó úton halad. Én ezt fontosnak tartom.

4. Van olyan dolog/eset, amiért abbahagynád a blogolást?

Hogyha már nem tudnék újat mutatni, ha én sem olvasnám szívesen az írásaimat és a szürkeség mellett már nem lelném benne az örömömet.

5. Hiszel az ezotériás dolgokban (horoszkóp,jóslás)?

Igen is és nem is. Például a horoszkópot mindig kíváncsiságból olvasom el, de igazán sosem hiszek benne. Viszont az álomfejtés már annál inkább hihető számomra, mert valóban sokszor fordult már elő, hogy amikor figyeltem az álmaimra, akkor jöttem rá, hogy mi nyomaszt igazán. A családomba van olyan, aki reiki gyógyítást is tanult, családi körben szokta alkalmazni és sok esetben volt hasznos és megoldotta a problémákat. Leginkább abban hiszek, amiben én is találok összefüggést és személyes tapasztalataim vannak vele kapcsolatban.

6. Szerinted van jelentősége annak, hogy mit álmodunk?

Háát, ezt így az előzőekben meg is válaszoltam. Szerintem igen!

7. Mi a legnagyobb félelmed?

Ez egy kicsit nehéz kérdés, mert próbálok mindig a pozitív dolgokra koncentrálni. Talán egy súlyos betegség, vagy ha egy szerettem olyan helyzetbe kerül, ahol nem tudok rajta segíteni. Illetve sokat gondolok arra, hogy idős koromig mi az, amit szeretnék elérni. Ha 80 éves nagyikaként a kertben üldögélve úgy érezném, hogy vannak egyes álmok, amiket nem tudtam megvalósítani, vagy olyan helyek, ahová nem jutottam el, az eléggé elszomorítana. Így egyféle félelem ez is, hogy esetleg nem tudom a legnagyobb álmaimat megvalósítani és lemaradok valamiről... :)

8. Vannak bloggerek, akikkel már barátságot kötöttél?

A blogom február elsején idnult, így még eléggé friss hús vagyok a bloggerek között. Egyelőre csak ismerkedem.

9. A telet vagy a nyarat szereted inkább?

Egyértelműen a nyarat! Nem is szeretem, imádom! Akkor is, ha 40fok van.

10. Szerinted mi tarthat örökké?

Nem is tudom.. Talán a bankban való sorban állás 10-én? :D

11. Mi volt az indokod amiért létrehoztad a blogod?

Mert sokan ösztönöztek arra, hogy az írásaimmal "kezdjek" végre valamit és én is szerettem volna megosztani a gondolataimat a nagyvilággal.

A díjhoz hozzátartozik, hogy osszak meg 11 érdekességet magamról:

1. Nem nézek tévét.

2. Nem szoktam fésülködni.

3. Minden nap reggelizek.

4. Minden este olvasok elalvás előtt.

5. Imádom a csípős dolgokat. Torma, erős papríka, chilli, wasabi - mind jöhet!

6. Túlontúl rendszerető és tisztaságmániás vagyok.

7. Sosem futok tömegközlekedési eszköz után. Úgy érzem, mindig oka van, ha nem érem el az előzőt és úgyis mindjárt jön a következő.

8. Nagyon nehéz kihozni a sodromból, rendkívül türelmes ember vagyok...

9. Sokszor akkor is mosolygok, ha ideges vagyok.

10. Úgymond háromlaki életet élek. Budapesten minden nap, itt dolgozom, de B.A.Z. megyében is, ahol a családomhoz megyek és Tatabánya környékén, ha a páromhoz utazom. És szerencsére mindenhol otthon vagyok!

11. Három testvérem van, akikkel véletlenül pont ötévente születtünk. Így idén leszünk 15, 20, 25 és 30 évesek és mindezek mellett mindkét szülőnk kereken 50 éves.

A díjhoz tartozik, hogy a díjat tovább ajándékozzam maximum 11 blognak és tegyek fel számukra 11 kérdést:

A jelöltjeim:

A kérdéseim számotokra:

1. Mennyi idő, amíg összeáll egy cikked, bejegyzésed? - onnantól, hogy megszületik az ötlet, odáig, amikor publikálod.

2. Szerinted mitől különleges a blogod?

3. Mennyi időt töltessz a képernyő előtt egy nap, amikor csak a bloggal foglalkozol?

4. A munkád/foglalkozásod/tanulmányod kapcsolódik a blogod témájához?

5. A blogod képeit az internetről, vagy saját kattintásokból nyered?

6. Mit csinálsz, amikor nem blogolsz?

7. Hogyan tudsz kikapcsolódni, feltöltődni?

8. Mennyire fontos számodra az egészséged? Sportolsz? Egészséges dolgokat eszel? Rendszeresen jársz szűrővizsgálatokra?

9. Szerinted mitől nő egy nő és mitől férfi a férfi?

10. Ki az, akit először megkérdezel, ha valami aggaszt, vagy egy fontos döntés előtt állsz?

11. Van bakancslistád? Mi rajta a legnagyobb, megvalósítani való álom?

Köszönöm szépen még egyszer a jelölést Tündének, a Tintafolt írójának, a figyelmet azoknak, akik végigolvasták a fentieket és a válaszokat azoknak, akiket jelöltem! :) :)

Rólam

Vivien vagyok, 25 éves. Mindaz amit a blogon olvashatsz, az elmúlt 10 évem élményei, érzései, fantáziaképei. Sok-sok családtag és barát ösztönzésére most minden egy helyen, hogy rajtuk kívül más is, Te is megismerhess!

A blogról

A kvszünet neked szól, ha vágysz pár sorra a reggeli kávé mellett, az ebédszünetben, vagy elalvás előtt. Egy kis napfény, mindennapi szösszenet, vagy egy novella, hogy megállj egy pillanatra, szünetet tarts, kikapcsolj és elgondolkozz az élet dolgain.

Merülj el ma is egy kvszünetben!

 

Bejegyzések
Archívum
Címkék
Még nincsenek címkék.
Kattanj a kvszünetre!
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page