top of page
  • Instagram - Black Circle

Utazunk

A vonat csendesen zakatol. Elhaladnak mellettünk városok, épületek, emberek, életek. A hosszú hétvégi pihenés a fülkében is elhatalmasodott. A vonat késik… De senki nem ideges, mosolyogva tolerálja a „már megint” megjegyzéseket. Mellettem a lány hosszasan taglalja a telefonba a kedvesének, miért nem kellene még szakítaniuk… Remeg a szája széle, belebújik a telefonba, a felakasztott kabátjába, a papírzsebkendőjébe. De nem csak ezt látom. Látom, hogy erősen kisminkelte magát, hogy a haja vége kék, a körmei lilák. Látom, hogy figyelemre vágyik.

Velem szemben az úr könyvet tart maga elé. Olvasás közben szórakozottan játszik ujjaival a levegőben. A lába is jár. Ahogy hajt egyet a könyv lapjain, meglátom ujjai játékának az értelmét. A lapokon hangjegyek vannak. A hangjegyek pedig kottát alkotnak. A kották pedig zenét. Gyakorol, felkészül, muzsikál. Némán. Koncentrál, semmi másra nem figyel. Komolyságát pedig narancssárga pulóvere ellensúlyozza.


Utazunk. Mellettem a lány a múltban, a kedves, szerelmes emlékekben. Előttem a fiatalember a jövőben, a holnapi koncertjén jár. Én pedig a jelenben utazom. Csendesen figyelem őket és elámulok rajta, mennyi cél felé utazhatunk ezen a vonaton, mégis mind előre és egy helyre beszorítva. Csendesen figyelem őket és elámulok, mennyi érzés, élmény, érzelem és szín szorult ide hármunk közé. A sértődöttség, az elhanyagoltság, a koncentráció, a figyelem. A lány hajának kékje, a férfi pulóverének sárgája. Az én figyelmemnek fehérsége, tisztasága, amivel képes voltam észrevenni és meghallgatni őket. Mégha ők némán meséltek is nekem.


Utazunk.


fotó: google


Rólam

Vivien vagyok, 25 éves. Mindaz amit a blogon olvashatsz, az elmúlt 10 évem élményei, érzései, fantáziaképei. Sok-sok családtag és barát ösztönzésére most minden egy helyen, hogy rajtuk kívül más is, Te is megismerhess!

A blogról

A kvszünet neked szól, ha vágysz pár sorra a reggeli kávé mellett, az ebédszünetben, vagy elalvás előtt. Egy kis napfény, mindennapi szösszenet, vagy egy novella, hogy megállj egy pillanatra, szünetet tarts, kikapcsolj és elgondolkozz az élet dolgain.

Merülj el ma is egy kvszünetben!

 

Bejegyzések
Archívum
Címkék
Még nincsenek címkék.
Kattanj a kvszünetre!
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page