top of page
  • Instagram - Black Circle

Dorothy Blog Award - díjat kaptam!

A blog immáron bezsebelte a második díjat is, amit bloggerek ajándékoznak át egymásnak. A Dorothy Blog Award díjat a mindig pozitív Évától volt szerencsém megkapni, aki az Anyu tervez blog írója.

Köszönöm szépen neki és próbálok továbbra is a díjhoz méltón róni soraimat.

A Liebster Blog Award díjhoz hasonlóan a Dorothy Blog Award díjhoz is tartoznak szabályok: 1. Köszönjük meg a díjat, annak akitől kaptuk és rakjuk ki a díj képét!

2. Olvassuk/ismerjük meg a díjazó blogját!

3. Írjunk 12 dolgot az illető blogról!

4. Írjunk 12 dolgot a saját blogunkról!

5. Válaszoljunk a díjazó kérdéseire!

6. Tegyünk fel 12 kérdést!

7. Jelöljünk meg 12 másik blogot, akiknek a díjat szánjuk!

Ééés, félig meddig a következőkben teljesítem a szabályokat:

1. és 2. szabály:

Köszönöm szépen újra Évának, az Anyu tervez blog írójának a díjat. Az anyu tervez blogot sokszor olvasom. Éva egy lelkész férj és egy apró kislány mellett "tervezi" a mindennapokat úgy, hogy egyszerre feleség, anya, társ, barát, szakács és még sorolhatnánk. A blogon olvashatunk mindennapjaikról és szerezhetünk sok-sok tippet, amiket remekül hasznosíthatunk saját életünkben. Én még nem vagyok olyannyira szerencsés, hogy anyuka és feleség legyek, de úgy érzem, Éva remekül teljesít és igazán érdemes őt követni!


3. 12 dolog az Anyu tervez blogról:


1. A blog rendszerezett, jól olvasható, ami szerintem nagyon fontos egy olyan témával foglalkozó blognál, mint a tervezés, szervezés, rendszerezés.

2. Éva, ahogyan azt eddig megfigyeltem, folyton kiegyensúlyozott és pozitív.

4. Témái változatosak.

5. Jó olvasni arról, hogy egy mai nő, anyuka is hibázhat és ha ez még elő is fordul és vannak kételyeink, nem kell magunkat rossz anyának, vagy feleségnek érezni. Hiszen ezt is folyamatosan tanuljuk.

6. Éváék, mint család is nagyon szimpatikusak, olvassatok Ti is mindennapjaikról!

7. Szerintem rengeteg hasznos tipp van, amit át tudunk ültetni a saját tervezésünkbe, ütemtervünkbe. Remélhetőleg nekünk is beválnak! ;-)

8. A blog februárban kezdte működését, de ahogy én olvastam, már ő is bezsebelte mindkét bloggerek által továbbadott díjat. Gratula! :)

9. Éva rendszeresen osztja meg más blogok bejegyzéseit, ami nagyon kedves gesztus.

10. Kifejezetten kedvelem a személyesebb jellegű, Lélek - témában íródott bejegyzéseit.

11. Éva kislánya rettentően aranyos, már őmiatta is szívesen böngészem a blogot.

12. Köszönöm szépen újra a díjat, gratulálok Évának is és további sok sikert kívánok neki a további munkához!


Az Anyu tervez blogot ITT, Facebook oldalát pedig ITT találjátok!


4. 12 dolog a saját blogomról, tehát a KvSzünetről:


1. A blog elkészítését körülbelül egy éven keresztül terveztem, mire minden összeállt hozzá a fejemben és fizikailag is.

2. Február elsején indult és szerencsére azóta rengeteg pozitív visszajelzést kaptam, ami megerősít abban, hogy érdemes tovább írni és mindezt megosztani veletek. Mindezért hálás vagyok minden kedves olvasómnak.

3. A KvSzünet elnevezéssel szerettem volna azt is hangsúlyozni, hogy az írások sokszor rövidek, könnyűek, éppen beleférnek egy kávészünetbe. A másik dolog pedig, ami miatt e mellett döntöttem, hogy a KV a monogrammom, így ez tökéletesen visszaad engem és az elgondolást, hogy a blog mit is szeretne.

4. A designt a grafikus kolléganőm, Viktória tervezte, akinek nagyon hálás vagyok, mert sokkal szuperebb lett, mint amit én elképzeltem.

5. Az ikonikus bögre a logóban nálam nagy kedvenc. A bögre mellett ruhadarabok, használati tárgyak, takaró, párna, plüssök is gazdagítják pöttyös dolgaim repertoárját. Minden jöhet, ami pöttyös!

6. A bejegyzésekben sokszor saját érzéseimet, történeteimet írom le, de megesik, hogy fikció az, amit leírok. Vagy éppen több behatás és élmény összegzése úgy, ahogyan az bennem elvegyül.

7. Számomra, a saját életembe is fontos, hogy folyamatosan megújuljak, sok dolog érdekel egyszerre és erre a blogon is próbálok odafigyelni. Változatos témákat választani számotokra is.

8. Mivel egy nagyon jó barátom fotózással is foglalkozik, van szerencsém több bejegyzésemhez is saját fotót használni. Illetve karácsony óta már én is ismerkedem egy Canon géppel, így próbálom ezeket is beépíteni lassacskán a blog életébe, a bejegyzések mellé.

9. Fontos számomra mindenféle (pozitív és negatív) véleményformálás, hiszen a pozitív megerősít abban, amit csinálok, a negatív pedig elgondolkoztat és fejlődhetek miattuk. Szóval nyugodtan használjátok a Kapcsolat részt is a blogon és zúdítsátok a véleményeket! :)

10. Nagyon szeretek a bloggal foglalkozni, szeretem a felületét, a képeket, az olvasókat és hogy sokan visszajelzik, hogy megtalálják a sorok között a saját történetüket. Remélem ezt kifelé is érezni és Ti is hasonlóképpen szeretitek olvasni és "lapozgatni".

11. A KvSzünetet a Pinteresten is követhetitek ITT! Már közel 200 pinnel és 22 követővel büszkélkedem! :)

12. Illetve Facebook oldalam lájkszámai is folyamatosan növekednek, amit ITT találtok! :)


5. Válaszoljunk a díjazó, jelen esetben Éva kérdéseire:


1. Mi a blogod alaptézise? Hogy foglalnád össze egy mondatban?

Minden, ami egy kvszünetbe belefér!


2. Mi a blogod elsődleges célja?

Hogy megosszam mindazt a világgal, ami számomra érdekes, ami engem feltölt, ami boldoggá tesz és ami velem történik.


3. Mi az ami felkelti egy blog esetén az érdeklődésed?

Szerintem fontos az átláthatósága a blognak. A téma, a bejegyzések érdekessége. A rendezett sorok, a hibátlan helyesírás. Fontos és szerintem erre mindenki felfigyel, hogy milyen képet választunk a bejegyzéshez. Először mindig végigfutom magát a blogot és a hozzá tartozó Facebook, Pinterest, Twitter, vagy Instagram oldalt és ha az előzőek rendben vannak és egységet alkotnak, akkor az számomra érdekes, figyelemfelkeltő és szívesen töltöm ott az időmet.


4. Mi kelti fel a figyelmed általad eddig még ismeretlen blog egyik postjában?

Hát, erre az előző kérdésnél választ is adtam. :)


5. Mi alapján választasz címet a bejegyzésednek? Inkább témamegjelelő legyen vagy inkább figyelemfelkeltő?

Valamikor törekszem a figyelemfelkeltő címre, de valamikor a cím inkább csak egy részlete az adott bejegyzésnek. Ez a bejegyzéstől függ.


6. Mit értékelsz sikerként a blogoddal kapcsolatban?

Az utóbbi időben az volt a legnagyobb sikerem, hogy majdnem egy napon kaptam kedves szavakat egy általam ismeretlen tinédzser lánytól és egy 50 éven felüli hölgytől. Tehát az, hogy éreztem, elérnek a szavaim ennyire másféle korosztályokhoz, az nagy siker volt.


7. Elégedett vagy-e a jelenlegi olvasottságoddal? Ha igen, miért, ha nem akkor milyen lépéseket teszel vagy tennél, hogy növeld azt?

Elégedett vagyok és természetesen vágyom rá, hogy még több ember ismerje meg a KvSzünetet. Őszintén szólva úgy gondolom, hogyha jó az, amit csinálok, akkor nő majd magától az olvasói létszám, illetve februárban indultam, így úgy érzem, idő kell ahhoz, hogy még több emberhez eljussak.


8. Mi motivál napról napra, hogy blogolj?

Az, hogy ez engem is boldoggá tesz. Fent írtam, hogy szívesen foglalkozom vele. Amikor új gondolatom születik, vagy megérik egy vers arra, hogy késznek nyilvánítsam, olyankor úgy érzem, minél hamarabb meg akarom itt is osztani. Szeretem feltölteni, formálgatni, fotót keresni, illetve készíteni hozzá. Én is örömömet lelem benne és minden pozitív visszacsatolás motivál arra, hogy holnap is foglalkozzak vele.


9. Melyik blog postod lett szerinted a legjobb?

Huhhaa... Ez nehéz kérdés. A számok alapján az Izzasztó Valentin lett a legjobb, de számomra nagyon kedves a Kisangyalok hófehér ruhája, vagy a Színpadom közepén, hiszen nagyon személyesek a történetek. De a kedvenc, azt hiszem mindig a legújabb, tehát jelenleg a Végre. :)


10. Ha senki sem olvasná a blogod, akkor is folytatnád?

Remélem ez nem fog előfordulni, de igen. Azt hiszem igen, folytatnám.


11. Van-e olyan dolog vagy esemény ami miatt abbahagynád a blogolást?

Ezt a kérdést megkaptam Tünditől, a Tintafolt bloggerétől a Liebster Blog Award díj kapcsán is, így csak erre tudok hivatkozni. Hogyha már nem tudnék újat mutatni, ha én sem olvasnám szívesen az írásaimat és a szürkeség mellett már nem lelném benne az örömömet - akkor elgondolkoznék rajta, hogy abbahagyjam-e.


12. Naponta mennyi időt töltesz blogolással, blogok olvasásával, a kapcsolódó facebook oldal rendezésével (egyszóval mindennel összesen, ami a bloggal függ össze)?

Februárban, amikor indult és márciusban naponta 1 órát minimum a bloggal foglalkoztam. Azóta már inkább hétvégén, vagy hétköznap 1-2 este töltök el pár órát vele. Amikor rá tudok hangolódni, akkor egyszerre többet írok, vagy több posztot időzítek a Facebookra. Tehát egy héten 3-4 estét, délutánt rászánok.


A hatos és hetes szabályt megszegem, mert nem ismerek olyan blogot, aki nem kapta még meg a díjat, vagy aki szeretné megkapni. Ha mégis, szívesen várom a jelentkezőket!


Köszönöm szépen még egyszer a jelölést Évának, az Anyu tervez írójának és a figyelmet azoknak, akik végigolvasták a fentieket. :) :)

Rólam

Vivien vagyok, 25 éves. Mindaz amit a blogon olvashatsz, az elmúlt 10 évem élményei, érzései, fantáziaképei. Sok-sok családtag és barát ösztönzésére most minden egy helyen, hogy rajtuk kívül más is, Te is megismerhess!

A blogról

A kvszünet neked szól, ha vágysz pár sorra a reggeli kávé mellett, az ebédszünetben, vagy elalvás előtt. Egy kis napfény, mindennapi szösszenet, vagy egy novella, hogy megállj egy pillanatra, szünetet tarts, kikapcsolj és elgondolkozz az élet dolgain.

Merülj el ma is egy kvszünetben!

 

Bejegyzések
Archívum
Címkék
Még nincsenek címkék.
Kattanj a kvszünetre!
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page