top of page
  • Instagram - Black Circle

A déli széllel

A déli széllel érkeztél nekem,

súgtam, kértem, becéztem.

Gyere, siess hozzám, nekem.

Hirtelen csendesebb lett minden,

hogy ott volt fejed mellettem.

Kezed a mellemen pihent meg.

Érzésem gyorsan tovareppen.

Egyedül. Fáradtan. Ébredtem.

Munkahelyi feladattengerek,

figyelem a lassú perceket.

Dolgozom. Sietek. Repkedek.

Este a csend is csendesebb,

újra magam mellé képzellek.

Falaid, félelmeid elengeded

és csiklandósan puszilsz meg

ott ni, a fülem mellett.

Hiszen én mindenre emlékszem,

mit mondtál akkor este nekem.

Szuszogtál. Fejed a fejemhez tetted.

Olyan jó volt. Olyan természetes.

Illatod. Közelségem. Ölelésed.

Összegabalyodtunk. Derekam, csípőd, kezed.

Hisz összepasszoltunk teljesen,

azt mondtad hogy rezegsz velem.

Az apró űrt kitöltöttem életedben.

És te pedig végre megfogtad kezem,

és ott volt az a nyugodt barna szem.

Hiszen én mindenre emlékszem.

Illatom. Közelséged. Ölelésem.

Vicceid, miken hangosan nevettem.

A mozdulat, amivel ételt készítesz.

Ujjaid nyakamon játszottak kedvesen,

míg zenén és képeken hosszan merengtem.

Tudod én mindezt nagyon szerettem.

Érzésed gyorsan tovareppen.

Egyedül. Fáradtan. Ébredsz fel.

Estéden a csend is csendesebb,

elképzeled, hogy melletted nevettem.

Falaid, félelmeid elengeded,

és csiklandósan puszillak meg

ott ni, a füled mellett.

(2016.08)

fotó: saját

Rólam

Vivien vagyok, 25 éves. Mindaz amit a blogon olvashatsz, az elmúlt 10 évem élményei, érzései, fantáziaképei. Sok-sok családtag és barát ösztönzésére most minden egy helyen, hogy rajtuk kívül más is, Te is megismerhess!

A blogról

A kvszünet neked szól, ha vágysz pár sorra a reggeli kávé mellett, az ebédszünetben, vagy elalvás előtt. Egy kis napfény, mindennapi szösszenet, vagy egy novella, hogy megállj egy pillanatra, szünetet tarts, kikapcsolj és elgondolkozz az élet dolgain.

Merülj el ma is egy kvszünetben!

 

Bejegyzések
Archívum
Címkék
Még nincsenek címkék.
Kattanj a kvszünetre!
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page