top of page
  • Instagram - Black Circle

Tücsök, szél, fű és csend

Én ott ringatóztam egyedül. Egy csodás, napsütötte, virágokkal teli réten. Csak az enyém volt. Aztán lassan, puhán odalépett mellém. Azokkal a kínzóan őszinte meleg, barna szemekkel. Rám nézett és megfogta a kezem végre. Egyetlen pillanat alatt olyan magasra emelt, ahol még sosem jártam. Minden virágom, ami eleddig a tenyerem puha húsát csiklandozta, most kis színes hangyává változott. Vibrált körülöttem a levegő, szétborzolta göndör hajamat, amit ő kedvesen simogatott vissza, a fejem búbjára. És a fülem mellé odatett egy aprócska, fehér kismadarat. Éreztem, ott, a fülem mellett és a nyakamon is. Folyton simogatott. Selymes, biztonságos és meleg érzést keltett a szívem felett. Zene is szólt. Szép volt. Együtt táncoltunk a napsütötte rét felett.

Aztán hirtelen, odafenn a magasban ő megijedt. Gyorsan elengedte a kezem… Olyan mélyre huppantam, ahol a virágoknak csak a gyökere látszott. Kicsi napsütés sem ért el odáig. Fájt is kicsit.

Nem tudtam hová ment. Most sem látom még teljesen tisztán az útvonalát. Szótlan volt. Fájt neki is… Láttam a szemeiben. És kicsit ott belül. Mert kicsit nála sem sütött a nap. Hétfőn és kedden is csak kopogott az eső. Majd széttárta a karjait és elment… A meleg, vad, déli széllel szállt tovább. Vissza sem nézett.

Még most sem tudom miért volt olyan ijesztő neki odafenn velem. Fogtam a kezét. Hajamban érezhette a virágok mosolygó illatát és bőröm bizsergető melegét.

Talán a nap volt a hibás. Olyan erősen sütött ránk, hogy túl forró volt mindez. Túl biztonságos, túl nyugodt és boldog kis burok. Talán a madarak? Mindegyik, amelyik párban elszállt mellettünk és szabályszerűen húzta a csónakban a közös fészek dalát. Hangos volt, képmutató, túl boldog. Ahogyan őket nézte… Megijedt.

Nem, még most sem tudom, hogy miért riadt fel az álomból. Hogy hová ment, a kettőnk buborékját ily hirtelen kipukkasztva.


De mintha újra nyílnának a virágok a réten. És hallom a muzsikát is.

Tücsök,

szél,

és csend.


(2016.09)


fotó: saját

Rólam

Vivien vagyok, 25 éves. Mindaz amit a blogon olvashatsz, az elmúlt 10 évem élményei, érzései, fantáziaképei. Sok-sok családtag és barát ösztönzésére most minden egy helyen, hogy rajtuk kívül más is, Te is megismerhess!

A blogról

A kvszünet neked szól, ha vágysz pár sorra a reggeli kávé mellett, az ebédszünetben, vagy elalvás előtt. Egy kis napfény, mindennapi szösszenet, vagy egy novella, hogy megállj egy pillanatra, szünetet tarts, kikapcsolj és elgondolkozz az élet dolgain.

Merülj el ma is egy kvszünetben!

 

Bejegyzések
Archívum
Címkék
Még nincsenek címkék.
Kattanj a kvszünetre!
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page