top of page
  • Instagram - Black Circle

...mi ketten csak úgy boldogok vagyunk.

Túra közben megálltam egy pillanatra. Csak álltam egy helyben, ez előtt a mesebeli, erdei ház előtt. Elképzeltem magunkat ott és akkor, kora reggel, odabenn a házban.


Mert gondoltam, elviszlek téged oda. Mert te is szereted a kalandokat és tökéletesen tisztában vagy vele, hogy ott, az ország legészakibb csücskeiben is találni gyöngyszemeket.

Szerettél volna velem együtt túrázni, eltévedni a Bükkben, két napsütéses fa között. Beleragadni a sárba és elcsodálkozni a természet őszi zenéjén. Az udvaron bóklászó ludat a szépen festett kerítés elé terelni, hogy szép háttérrel kattinthassak róla egy képet. Csakhogy a lúd nem akart pózolni és vadul, észveszejtően hangosan gágogva körbe-körbe kergetett az udvaron, mire én végre kinyitottam az ajtót, hogy becsaphassuk magunk mögött pirosra izgatott arccal és hevesen kalimpáló szívdobogással. Igazán őszintén nevettünk akkor.


Kora reggel, a kakas kukorékolt a szamarak karámja előtt, amikor mi még álmunkban kalandoztunk, a hófehér, csak nekünk húzott, frissen ropogó ágynemű alatt elnyúlva. Hangos szusszal ébredtél föl, éreztem magamon a pillantásod, de a reggeli homálytól zavarba jöttem és azonnal közelebb bújtam hozzád, élvezve a lepedő simogatását.

Teljesen meztelenül keltél ki az ágyból és húztad szét a nehéz, régi sötétítő függönyöket. A friss, dérrel lepett erdő látványától, a természet közelségétől, az ősz ezer színétől elakadt a lélegzeted. Láttalak, ahogy pásztázod barna szemeiddel a tájat az ablak túloldalán. Láttam feszesre dolgozott tested, a karjaidban duzzadó erőt, amivel a párkányt támasztod és amivel engem szoktál átölelni gyengéden. Láttam mezítelen őszinteséged, udvarlásod ezekkel a mozdulatokkal kora reggel, hátha…

Nesztelenül sétáltál vissza mellém az ágyba. Hidegen, teljesen éberen bújtál a takaró alá, hogy a hóvirágok díszítésén túl, együtt figyelhessük a hangtalanul susogó fák játékát.


Elképzeltem, ahogy összebújva az erdő szélén, mi ketten csak úgy boldogok vagyunk.



(2016.11.)


fotó: saját

Rólam

Vivien vagyok, 25 éves. Mindaz amit a blogon olvashatsz, az elmúlt 10 évem élményei, érzései, fantáziaképei. Sok-sok családtag és barát ösztönzésére most minden egy helyen, hogy rajtuk kívül más is, Te is megismerhess!

A blogról

A kvszünet neked szól, ha vágysz pár sorra a reggeli kávé mellett, az ebédszünetben, vagy elalvás előtt. Egy kis napfény, mindennapi szösszenet, vagy egy novella, hogy megállj egy pillanatra, szünetet tarts, kikapcsolj és elgondolkozz az élet dolgain.

Merülj el ma is egy kvszünetben!

 

Bejegyzések
Archívum
Címkék
Még nincsenek címkék.
Kattanj a kvszünetre!
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page